Πολιτική Επιστροφών

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Ι. Επιστροφές προϊόντων/εμπορευμάτων με χρέωση της Εταιρείας

Επιστροφή προϊόντων ή εμπορευμάτων με χρέωση της Εταιρείας γίνεται δεκτή στις εξής μόνο περιπτώσεις:

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με υπαιτιότητα της Εταιρείας εκτελέσθηκε λανθασμένα η παραγγελία (λάθος στην παραγγελιοληψία, την τιμολόγηση ή την αποστολή). Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος/εμπορεύματος εξ αρχής. Τα προϊόντα/εμπορεύματα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη, χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί και χωρίς φθορές. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική συσκευασία τους.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κατά την παραλαβή η ύπαρξη οποιουδήποτε ελαττώματος επί των προϊόντων, η Εταιρεία οφείλει να αντικαταστήσει τα ελαττωματικά αυτά προϊόντα. Ο χρήστης οφείλει να ενημερώσει εγγράφως αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την παραλαβή των ελαττωματικών προϊόντων. Τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην Εταιρεία άμεσα για την απόδειξη του ισχυρισμού του χρήστη. Τυχόν έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση των προϊόντων αλλά και για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων στην Εταιρεία βαρύνουν την τελευταία. Εφόσον διαπιστωθεί ότι συντρέχουν τα ελαττώματα που ανέφερε ο χρήστης, η Εταιρεία οφείλει να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων ή στην επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλλε άμεσα, το αργότερο δε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή από την Εταιρεία των ελαττωματικών προϊόντων.

Για να γίνει δεκτή μία επιστροφή θα πρέπει το Προϊόν (σωρευτικά):

- να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε,

- εφόσον έχει ανοιχθεί η αρχική συσκευασία του, αυτή πρέπει να είναι ακέραιη, χωρίς φθορές και σκισίματα και να επιστρέφεται μαζί με το Προϊόν,

- να είναι πλήρες

- να φέρει μαζί του όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του και κάθε άλλο συνοδευτικό του έντυπο ή στοιχείο π.χ.

ετικέτες, ταμπελίτσες, έντυπο εγγύησης, οδηγίες χρήσης, κτλ.)

- να φέρει όλα τα αξεσουάρ και πρόσθετες παροχές – ωφελήματα που συνόδευαν την πώλησή του,

11.3 Υπαναχώρηση - Επιστροφές προϊόντων/εμπορευμάτων με χρέωση του πελάτη

Επιστροφή προϊόντων/εμπορευμάτων με χρέωση του πελάτη γίνεται δεκτή εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία της παράδοσης στον πελάτη, στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης καλόπιστα και χωρίς να καταχράται του σχετικού δικαιώματος άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος/ εμπορεύματος κάνοντας χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Το δικαίωμα της υπαναχώρησης ασκείται με σαφή περί αυτού δήλωση του καταναλωτή προς την ηλεκτρονική διεύθυνση www.stoaaromatos.gr . Επιτρέπεται η επιστροφή των προϊόντων/εμπορευμάτων από τον ίδιο τον πελάτη στην έδρα της Εταιρείας κατόπιν συνεννόησης. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση εντός της αρχικής συσκευασίας του, να μην έχει υποστεί φθορά και να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (Δελτίο Αποστολής/Τιμολόγιο/Απόδειξη Λιανικής κ.α.) καθώς και συμπληρωμένο το Έντυπο Επιστροφής που εσωκλείεται στην συσκευασία της εκάστοτε παραγγελίας.